TERIMA KASIH kepada anda yang sudi mengunjungi kedai online kami. Di sini anda boleh beli tanpa ragu-ragu kerana blog ini bukan di buat untuk menipu orang ramai,

"Cuba dulu berbelanja di kedai kami.
Kami yakin anda akan berpuas hati"

__________________________________
Pilih barang yang anda cari di sini:_

PRODUK KESIHATAN ANIME GAME PC
DRAMA JEPUN
__________________________________
Powered by Blogger.
######################################################################################
##############################^^^ PILIH KATOGERI BARANGAN ^^^############################

GAME PC ---------- GAME PS2 --------- ANIME/KARTUN -------- DRAMA ---------- KOMPUTER -------- KESIHATAN

#####################################################################################

TEH EMAS (Buah Delima)











www.kedaiorangsakit.blogspot.comKeterangan lanjut sila hubungi : 0145178239

Rm 15 (untuk 1 kotak)
MINI SETIAP PEMBELIAN 5 KOTAK
(Tiada kos penghantaran)

Cara Pembayaran
Semua Pembayaran Boleh Di Buat Terus Melalui Akaun Maybank------Mohd Tarmizi : 1623 7568 6178 : Maybank
Teh Emas

Merupakan Minuman Berfungsi mewah.

100% dari buah MOMORDICAE
(Buah Delima) . Telah diamalkan
lebih dari 200 tahun oleh penduduk
Islam Guilin, China.

Fungsi Teh Emas

1) Membekalkan Oksigen badan

2) Membersih sistem usus

3) Membersih sistem saraf

4) Menyegarkan sistem
pernafasan (asma)

5) Penawar resdung

6) Mengawal pembiakan
jerawat
7) membersih sistem buah
pinggang

8) Menyegarkan suhu badan

9) melegakan batuk dan kahak

10) Menyekat pembiakan
hama badan
CARA MENYEDIAKAN MINUMAN

Larutkan Satu Kiub Dalam 500ml Air Panas / Sejuk
Minum Sekali Setiap Pagi / Malam
Jadikan Sebagai Minuman Harian
Amalkan Selawat dan Doa
Minum Air Sejuk 8 Gelas Sehari
Setiap kotak mempunyai 12 kiub pati delima.

KHASIAT TEH EMAS

Teh Emas merupakan minuman berfungsi oksigen yang mampu membekalkan oksigen pada badan dan otak bagi melancarkan perjalanan darah seterusnya mencegah daripada penyakit strok. Teh Emas juga dapat mencegah daripada penyakit kardiovaskular seperti darah tinggi, kencing manis dan jantung.

Kencing manis / Darah tinggi (Buat pemeriksaan tekanan darah dan kandungan gula dahulu) setelah seminggu mengamal "Teh Emas" buat pemeriksaan sekali lagi untuk memastikan perubahan.

Bagi penyakit Gastrik, Buasir, Sembelit dan Sengugut,
ambil 1/2 kiub + susu tepung 1 gelas.
TESTIMONI PENGGUNA

Pn Mafuzah bt Hj Wahab,umur 56 tahun.
Saya mengalami sakit lutut.2 bulan tak boleh berjalan.dah pelbagai ubat saya cuba tapi sakit tetap tak hilang.sehinggalah suatu hari anak saya memperkenalkan air buah delima(teh emas),pada mulanya malas rasanya nak cuba tapi dah anak beli,cuba la jugak.alhamdulillah dengan izin ALLAH selepas makan 6 kiub(1/2 kotak),bangun pagi saya dapat rasa ada perbezaan pada diri saya.Badan saya rasa ringan,lutut pun dah kurang rasa sakit.sehinggalah sekarang saya terus mengamalkan TEH EMAS.sekarang tiap2 pagi saya akan berjalan keliling taman dan selepas tu siap boleh bercucuk tanam lagi.syukur kepada ALLAh.TEH EMAS memang berkesan.MUDAH,MURAH DAN BERKESAN.

Pn Norlees Bt Rahaman,umur 31 tahun,016-4154432
Saya mengamalkan TEH EMAS semasa saya mengandung anak pertama.usia kandungan waktu tu 4 bulan.mulanya takut juga nak cuba sebab waktu tu saya tengah mengandung anak sulung.taukt jadi apa2 kandungan tapi bila suami cuba yaknkan saya,saya pun cuba la.sedap rupanya air ni.setelah mengamal sekotak,saya rasa badan saya tak letih,sistem pembuangan pun ok..semasa mengandung saya tak ada kencing manis,darah tinggi malah badan rasa lagi bertambah sihat . saya terus mengamal sehinggalah sekarang usia anak saya dah pun setahun.secara tak langsung berat badan saya pun turun 13 kg.anak Alhamdulillah sihat.sekarang saya dah jadi pengedar tunggal bagi produk teh emas.saya dah cuba,anda bila lagi????????MUDAH,MURAH &BERKESAN…….

Nurul Jannah,umur 17 tahun.
Saya mengalami masalah resdung.tiap2 pagi mesti bersin,habuk sikit ja bersin,hidung sentiasa berair,malu dengan kawan2 tapi setelah diperkenalkan oleh sepupu saya produk teh emas,iaitu minuman berfungsi oksigen,saya pun cuba mengamalkan minuman teh emas tu,setelah 4 kiub,saya dah mulai kurang bersin.saya bertambah yakin dan terus mengamalkannya.kini Alhamdulillah bangun pagi,sapu sampah,habuk ka saya dah tak bersin lagi.harganya pun murah,mudah dan berkesan. Anda mesti mencuba…………………
1 kotak mengandungi 12 kiub. 1 kiub dilarutkan dalam satu gelas air panas. Diminum 1 gelas setiap malam. Jadi 1 kotak dapat gunakan untuk 12 hariMerupakan Minuman Berfungsi mewah;100% dari buah MOMORDICAE . Telah diamalkan lebih dari 200 tahun oleh penduduk Islam Guilin, China.Fungsi:1) Membekalkan Oksigen badan2) Membersih sistem usus3) Membersih sistem saraf4) Menyegarkan sistem pernafasan (asma)5) Penawar resdung6) Mengawal pembiakan jerawat7) membersih sistem buah pinggang8) Menyegarkan suhu badan9) melegakan batuk dan kahak10) Menyekat pembiakan hama badanCara penyediaan minuman:1) larutkan 1 kiub dalam satu cawan air panas2) Minum sekali setiap malam3) Jadikan sebagai minuman harian4) Amalkan selawat dan doa5) Minum air sejuk 8 gelas sehari.



Pengedar Diperlukan
Bagi menjadi pengedar anda hanya
perlu membeli 50 kotak Teh Emas
pada harga RM10.00 sekotak.
Harga pasaran ialah RM15.00 sekotak.
Untung yang anda akan dapat ialah
RM250.00 dengan hanya
mengeluarkan modal RM500.00
bermakna keuntungan 50 peratus.

Jadilah pengedar sekarang.


Followers

BARANG LARIS

 
2011 BELI ONLINE GAME KOMPUTER/PC | Blogger Templates for Over 50 Chat Sponsors: Short People Club, Michigan Mechanical Engineer Jobs, California Dietitian Jobs